Jobb igen.

Jag har nu varit ledig från jobbet 2 nätter men har då gått skola 2 dagar. Nu är jag åter på jobbet igen. Fick veta på skolan i går att jag är ledig på måndag så jag bestämde mig för att åka på kryssning till Estland. Vet ej om jag åker ensam eller med min kompis Mats eller min man Lucas. Vi får väl se, det blir nog trevligt hur som helst.

Linuz har slutat utföra sina behov inomhus. Lucas hittade en hundmatssäck som var sönder gnagt så lille Linuz har nog haft obegränsat med mat. Stor inkomst, stor utgift, så det var nog därför han var tvungen att bajsa inomhus.

Ska nu snart åka hem, ta hundar på promenad, koka kaffe till Lucas och grädda baugetter. Sedan ska jag  sova hela dagen, längtar till sängen.....

Kommentarer
Postat av: Michael

Imponerad att du verkar vara så pigg så här tidigt. Själv ska man sova efter dagens arbetesdag över :D

2008-01-19 @ 06:24:45
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: Lizaloop

Ha ha såklart att det var därför, men annars finns det plats för honom i hällnäs!

2008-01-19 @ 11:51:25
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Sova hela dagen, så skönt det låter! ;-)

Ni skulle varit här ikväll och följt med till Pernilla och sjungit lite SingStar! ;-)
(Och hjälpt henne förberede inför jobbet som svensktoppsjury!)

HA en bra dag!

2008-01-19 @ 12:39:52
URL: http://icelady.blogg.se

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0