Jobb igen...

Ja lite rapport först från söndagen.
När jag hade gjort undersökningen om cigaretter och fått mina 500 kronor så frågade jag om de behövde någon till undersökningen om snus. Det behövde dom så jag gjorde en till undersökning och 500 kronor till. 1000 kronor rikare bjöd jag Lucas på middag på Patricia. Vi åt gott och hade det trevligt men där innan 12-slaget blev Lucas nöjd och ville gå hem. Han hade jobbat hela dagen så han var nog lite trött eller så kände han sig som Askungen och var tvungen att åka hem innan 24:00. Tänk om hans Nissan skulle förvandlas till en pumpa och jag förvandlas till en mus.....

Jag var ledig söndag natt men nu sitter jag här på jobbet igen. Något lugnare i natt så jag försöker renskriva mina anteckningar från invertes medicin lektionerna. Är inne på blodsjukdomar. Behövde en pause så då passar det bra att blogga lite. I morgon ska jag sova hela dagen för att orka jobba nästa natt.

Linuz vår lilla rackarvovve har börjat bajsa inne igen. Han hade inte bajsat inne på ett helt år och så började han igen vid nyår ute på balkongen. I dag hände det inne i vardagsrummet. SUCK! Försöker komma på anledningen till varför han inte kan hålla längre. Har ni något bra förslag till varför han helt plötsligt börjar utföra sina behov i lägenheten?
image22
Linuz på grönbete.


Kommentarer
Postat av: Din make

Jag somnade ju först vid 02:00 inatt och han var som vanlig, när jag steg upp 06:20 så hade han kissat inne i köket och spytt i hallen.
Så något är fel, han åt sin frukost om än långsammare än vanligt ute så bajsade han tre gånger och kissade flera gånger.
Jag gissar på att han ätit något galet, är orolig för okända saker ev Jezzie ska löpa eller så känner han av spökena hos oss

2008-01-15 @ 07:16:25
URL: http://lucas1962.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Kanske ätit för mycket hushållspapper? :-O

Men ifall det fortsätter är det nog bäst att ta en veterinär-check så det inte är något allvarligt.

Han är väl vaccinerad? *orolig för lille-Linuz-mannen*

2008-01-15 @ 15:10:18
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

eller så är ni borta för mycket........
1000 spänn...lättförtjänt :)

2008-01-15 @ 18:12:06
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Din make

Har hämtat transportburen, gett honom det lilla utrymmet inatt. Blev alltså väckt nu kl 02:49 av ett gnällande och gick ut med honom. Det ösregnar ute. Har ätit fil och musli ska nu försöka sova igen för snart kommer du hem och sätter på
kaffe inte mig! (Vilken fantasi du har!!)
Ikväll har jag pratat med din syster.
godnatt puss
älskar dig
puss puss

2008-01-16 @ 03:12:35
URL: http://lucas1962.blogg.se

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0