Suck!!

Sitter här på skolan, har rast. Tråkig lektion, går igenom huvudvärk för typ 10:e gången, nästan inget nytt på en hel lektion. Slöseri med tid. Tid som jag har för lite av dessutom. Ja för er som inte känner mig så går jag på Skandinaviska kiropraktor högskolan i Solna. En 5 årig utbildning till kiropraktor och jag är inne på 3:e året. Det är en väldigt intressant utbildning i det stora hela men denna dag hade jag önskat kunnat tillbringa med födelsedagsbarnet i stället.
Nu ska vi ha genomgång av kiropraktisk akutbehandling, så jag får springa tillbaka till klassrummet........

Kommentarer
Postat av: Lisa

stackars dig! Jag kan meddela att jag pratat med födelsedagsbarnet och han mår bara fint, smaskar tobleronemums (hmm..åsså sa han att han inte ätit nåt godis sen nyår..)

2008-01-10 @ 12:24:59
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: inger

hej lille bror!

va kul, men jobb förstår jag men det blir väl i mån av tid. tyvärr så går inte afa att laga så nu ska han säljas om vi hittar en köpare 1000.- går den för. är hos runar idag och det är jobbigt, ja nog om detta. har inte hunnit läsa hela din blogg det ska jag göra när jag kommer hem. hälsa din man och hurra från oss!!! kram syrran

2008-01-10 @ 14:16:13
Postat av: Ice Lady

Kämpa på! :-)

2008-01-10 @ 14:19:49
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Tant M

Ja- vad gör du där i Stockholm. Du har bara tråkigt. Flytta hem!!!

2008-01-11 @ 13:49:09

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0