Lån till lägenheten?

I morgon ska jag gå ner till Handelsbanken för att ha ett möte med dem angående lån till bostadsrätten. Jag har ansökt kom lite extra för att få lösa mina dyra kontokortskulder. Det känns ganska spännande att se om dom kan hjälpa mig. Jag kommer att då få byta bank från Swedbank och det är ju lite pyssel men vad gör man inte för att få ordning på sin ekonomi. Har ganska svårt att somna för jag ligger och fantiserar och planerar kring lägenheten på nätterna. Så på dagarna är jag ganska trött. Håll tummarna i morgon klockan 14 så jag får lån till allt.

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Jag håller tummarna såklart! Skulle verkligen vara skönt - men du måste LOVA att klippa alla kreditkort sedan och INTE skaffa nya! :-P

2008-02-13 @ 17:26:56
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Rossi

Tjenare Lars. Länge sedan sisst! Ser at livet ditt har gått en stor sväng sedan vi snackade sisst. Här i Norge så sker det inte fullt så mycket, jobb, hus, inga ungar, hundar eller volvobil! Trivs faktiskt jättebra med så som det är! Hoppas lånet går bra och som Ice Lady säger; LOVA att klippa alla kreditkort och INTE skaffa nya! Ekonomi har ju så länge jag har kännt dig inte vart din starka sida 'ler och kliar mig på magen'. Jättekramar från Tromsö ..... Tore vinkar frenetiskt.

2008-02-13 @ 21:29:34
Postat av: Lisa

Självklart håller vi alla tummar och tår, och precis som dom sa, inga mer kredit kort, och sluta "fantasera" för mycket om lägenheten och alla renoveringar och ombyggnationer som kommer att kosta multum. Spara först, fixa sedan. Först ska väl tanto bli färdigt, sen kan ni spara och planera inför lägenheten! Hoppas allt är bra, här bara dör alla... men jag mår bra!!
Kram

2008-02-13 @ 22:40:25
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Hur gick det, hur gick det?? Klockan är 15:52 nu! :-P

2008-02-14 @ 15:54:30
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Din make

Alskar dig massor och saknar dig. Planera inget i bostaden utan gor klart tanto sa jag far fortsatta vila dar nar jag kommer hem..
Puss!!

2008-02-14 @ 22:37:07
URL: http://lucas1962.blogg.se

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0