Besiktningen

Jaha då har man besiktat den.
3 saker måste åtgärdas inom en månad.
- Ena halvljuset fungerar när knappen är påslagen och det andra halvljset fungerar när knappen är avslagen.
- Bromsslang fram trasig.
- Vindrutespolningen ur funktion.

Det var ju väntat men jag trodde att det skulle vara mera.
Åkte iväg till en som skulle kunna fixa dem för ca. 1000 kronor om jag bara själv fixade fram delar.
De skulle inte kunna fixa alla el-fel som finns på bilen, det skulle överstiga bilens värde.
Har nu beställt bromsslang för 179 kronor så kanske jag kan köra ett år till med bilen efter ombesiktningen.
Finns det någon därute som är intresserad av att köpa en Lada Samara?

Nu har jag fixat kaffe till min älskade man. Så nu ska jag väcka honom med kaffe på säng.......

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ja, den "berömda" Ladan! Fniss...
Plåtburken som otroligt nog går på hjul! ^^
Komfort är kanske inte dess bästa egenskaper, ha ha ha...
Men då hade du tur att det inte var mer anmärkningar! Helt klart!

Vill du bli av med den så får du väl sälja den billigt till "Lycksele-köparna"! ^^ *fniss*

2008-01-09 @ 16:45:21
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: kicki

Välkommen till bloggvärlden...jag kommer och hälsar på snart igen..
Ha det gott, kicki i värmlandsskogen

2008-01-09 @ 17:24:56
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lisa

haha ja det var ju inte så farligt, nä jag vet ingen som vill köpa bilen, men med era affärer så är det väl lika bra att du ger bort bilen....

2008-01-09 @ 18:36:18
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Robert

Hahaha ja du va de inte mer?? Mer än bilens värde hehehe :P

2008-01-10 @ 18:51:38

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0