Inköpt en bil i dag

Jaha, då var man med volvo igen. Vi behövde en bil som man vågar köra upp till norrland med så vi köpte en 855 av 1995 års modell. Förhoppningsvis så blir det inte ett av våra sämre bil affärer. Vi har ju inte alltid varit så lycksamma när det gäller sådanna. Har inte hunnit ta någon bild av vidundret, men det kommer väl senare på min eller Lucas blogg. Så var man 16 500 kronor fattigare, hoppas bara att det var ett bra köp.

Väntar fortfarande att försäkringsbolaget ska höra av sig angående Ladan när jag blev påkörd i augusti. Man får väl hoppas att de löser in den och att jag får lite slantar för den.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja jag hoppas att detta var ert bästa köp jag oxå!

Ska bli såååå kul att ni kommer. Såg att tant M föreslog det gula huset nedanför oss, det är en klok kvinna. Lyssna på henne, ni kanske kan boka visning där oxå!

2008-10-19 @ 10:55:48
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0