Ja Harre Ligen

Nu var det länge sedan jag bloggade och det har hänt en hel massa. Det har varit sommarlov, inspelning av lyxfällan, jag har sålt Tanto, krockat med min bil. Jag har jobbar dagar och kvällar samt börjat 4:e året på kiropraktor högskolan. Mitt går på som vanligt i 200 km i timmen.

En lotus jag fotograferade när jag var i Kina.

Lotus jag fotograferade när jag var i Kina

Ja vad händer i framtiden då. Massor med planer som vanligt. Jag har fått meddelande i dag att jag troligen får börja jobba natt igen i mitten av Januari. Funderar på att skaffa hus i Hällnäs igen. Jag längtar upp varje dag och Stockholm är en plåga just nu. Men jag har ju 2 år kvar på skolan så det är bara att stå ut. Tur att skolan är intressant fortfarande och jag har min familj och krukväxterna. Robert har flyttat till oss och det är jätte roligt att ha ungdommar i huset igen.

Funderar på att köpa en ny bil också, typ en volvo 855, men vi får väl se vad min ekonomi tillåter. Min lilla Lada sjunger på sista versen tror jag. Men jag fantiserar hela tiden om hus i Hällnäs men igentligen borde jag inte köpa någonting alls.

Har ganska mycket att göra med bostadsrättsföreningen där jag är lokalansvarig. Det upptar ungefär 1-2 timar varje dag, jag som har fullt upp med studier och jobb. Jag önskar att dygnet hade 36 timmar, då tror jag att jag skulle hinna med allt jag vill.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja herrejösses, du har verkligen fullt upp hela tiden. Hus i hällnäs är det enda ni får köpa för tillfället faktist, och erbjud 50 000 för vill dom sälja så säljer dom ,hehe skyll på bankkriser och allt möjligt!

2008-10-09 @ 17:42:09
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tant M

Köp hus! Flytta hem!

Det här var väl fint:

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/156865



360000 - säkert prutbart. Bergvärme! Ser rätt bra ut. Fin tomt för blommor.... Bra lekytor

2008-10-11 @ 00:24:06
Postat av: Sotarlena

Jaaa flytta hem till Hällnäs igen så fort Ni kan. Kul att du tog dej tid med bloggsidan igen.

2008-10-11 @ 13:42:12
Postat av: Morgan

Jag måste hålla med dom andra flytta till Hällnäs

bra Lägenhet/hus priser



ha det gött/Morgan

2008-10-11 @ 23:54:16
URL: http://sailorgrave.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Tant M hade ett väldigt bra förslag, ett hur jättenära mitt! DET TYCKET JAG MED M!

2008-10-12 @ 11:21:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Jag vill också såklart att ni flyttar till Hällnäs, men det vore nog mest ekonomiskt att köpa ett hus när du är klar med skolan (eller i alla fall bara har en termin kvar). Tills dess måste ni ju ha en bil som fungerar. Ni får NÄR SOM HELST komma och bo i vår gäststuga när Norrlandsångesten blir för svår! :-D

2008-10-15 @ 01:07:32
URL: http://icelady.blogg.se/

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0