Röjt i lägenheten

Det börjar kännas som att det är dax att börja tänka på att lägga ut lägenheten till försäljning. Ska i dagarna åter ta kokntakt med mäklaren, så i helgen har jag och grannen burit ner överblivna möbler till källaren. Vad man samlar på sig saker.....

Allt är bara "bra att ha" saker så de sparas....

Här är lite bilder efter jag burit bort möbler. Konstigt nog ser det ganska fullt ut ändå.... Hmm. Ja ja vi får väl se vad mäklaren tycker om jag ska plocka bort ännu mera.

Sovrum



Vardagsrum







Gästrum / Kontor



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja jäsingen vad du städat och röjt!

Fotografierna ska du nog ta ner från väggen på visningen iallafall!!

2010-02-01 @ 10:46:49
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0