Bostadsrätts innehavare dagen till ära.

I dag blev det klart med köpet av bostadsrätten, så då har man lån på 1,2 miljoner. Jag har löst nästan alla andra skulder jag hade så det känns bra. Enligt mina beräkningar så sänker jag ändå min månadskostnad med 6000 kronor. Hoppas att det kommer att fungera bra med sophämtning och sånt. Känner mig faktiskt sugen att börja riva taket i hallen men jag får nog vänta en stund. Rädd för att Lucas blir vansinnig om jag river bort garderober, väggar, kylskåp och andra köksskåp.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Vansinnig jag???
Nää nää men du får göra allt när jag är på "All inclusiveresa" i 1 månad till Varmare länder med bad utan kläder.. Har du bokat på nån resa åt mig? Du får bjuda mig på det för att jag älskar ju bara dig!

2008-04-01 @ 17:07:47
URL: http://lucas1962.blogg.se

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0