Ja huvva vad tiden går

Nu har det hunnit bli februari. Försöker pussla ihop mina heltids studier och heltids jobb. Inte det enklaste. Har dessutom massor med framtidsplaner att fundera över samt mitt engagemang i bostadsrättsföreningen. Längtar fram till sommaren med lov och semester. Då kanske jag hinner med mig själv och alla dessa framtidsplaner.

Framtidsplaner: Renovering av lägenhet samt försäljning. Hitta en ny billigare lägenhet, klara av ekonomin i övergången när man har typ 3-4 bostäder och hus. Renoveringar av huset i Hällnäs. C-uppsats på skolan, praktikplatser och alla dessa tentor. Börja planera mitt företag så att jag snabbt kan komma igång när skolan slutat.

På blomfrånten är det inte så bra. Min inglasade balkong var mycket kallare denna vinter än föregående vinter så nästan alla mina blommor där har frusit till döds. Jag han dock rädda in en del blommor varav denna fina Amazonlilja blommar i nuläget.



Kommentarer
Postat av: sotarlena

Så synd på blommorna. Hoppas ditt pusslande går bra, du gör det bra som pluggar och jobbar samtidigt.

2009-02-05 @ 14:22:50
Postat av: Lizaloop

Men Lars, sälj lägenheten innan stambytet, inte renovera något, det kommer bara att kosta mer än det smakar i slutändan om ni ska betala dubbelt/trippelt...

Renoveringar i Hällnäs blir inget av förrän DU oxå flyttat upp och skolan är klar å du har jobb här uppe.

Stressa ner nu!!!

Ditt engagemang i bostadsrättsföreningen kan du väl säga upp dig ifrån snart eftersom ni ska flytta!!

Mmmm ta det lugnt!

2009-02-05 @ 17:21:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

Va?? Planerar du allt detta utan att informera mig?? Säg upp dig på skolan, jobbet och bostadsrättsföreningen bygg våningssängar och hyr ut rum till arbetarna med stambytet och sen ger du mig alla hyresintäkter och sist men inte minst så tar vi förtidspension och bara njuter av varandra.

Det var väl en bra ide? Älskling? Puss puss

2009-02-06 @ 09:50:28
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Håller med Lizaloop fullt ut! Koncentrera dig på studier och jobb! Du har inte länge kvar nu på högskolan och du kommer hinna planera/göra massor med huset sedan när du flyttat upp! :-D



Skickar en snöig uppiggande KRAM!

2009-02-07 @ 13:22:02
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: inger

NU MÅSTE DU TAGGA NER!!! du har bara ett liv, va rädd om det. allt måste inte ske idag (typ). sommar med lov och semester ok det låter bra men men, jag hoppas att du lyckas ta semester. sköt om dej. kram syrran

2009-02-07 @ 14:07:14

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0