Ja det är ständigt kaos.

När ska jag bli klar med denna lägenhet. I dag har jag målat väggar och tak i köket. I morgon blir det kabel dragning till fläkt och diskmaskin. Förhoppningsvis hinner jag måla köksskåpen in och utvändigt.

Börjar man rota och fixa på ett ställe så dyker nya projekt upp hela tiden. Man ska igentligen vara nöjd med att ha det som det var. När jag i dag målade väggen kring fönster insåg jag att jag skulle nog ha behövt måla fönstren också.

Till veckan ska jag försöka spackla och måla taket i hallen. Har ännu inte hittat någon tapet för hallen. Jag hade hittat en bilig medaljongtapet som jag köpte men min familj dumförklarade min smak. Får väl sätta upp den i min sommar stuga i stället.

Nästa helg har jag bokat golvläggaren så då blir det nytt golv i kök och hall.

Tyvärr har min goda ekonomi sinat så golvlister får vänta tills senare. Jag hoppas att det inte går som med Tanto när det gäller lister. Jag sålde stugan med listerna liggande i ett förråd.



Köket i dag.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Vad duktig du är min älskade make! Jag hoppas verkligen att du får tapetsera alla dina rum i Rönnbacka med din fina tapet.

Jag tycker du är sååå duktig! - ibland!

Hade behövt dig här idag jag har fortf nackspärr, har migrän och benen lyder mig ej. Tror att allt beror på min avsaknad av dig. Puss!

Kul att du bloggar! Bilder från toaletterna kan du ju sätta in också! Älskar bara dig!

2009-05-09 @ 23:27:18
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Måla skåpluckorna vita oxå :)

2009-05-10 @ 11:16:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: LUCAS

Varför har du inte bloggat om allt som är bra, att du t ex har en duktig karl och en damm i norrland..

puss puss älskar dig.

2009-05-24 @ 09:27:16
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Skriv något snällt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0